Szállítási feltételek

A CAMPINGSHOP webáruházban megrendelt árut csomagként adjuk fel Önnek, a választásának megfelelően a DPD, vagy a GLS futárszolgálattal, vagy pedig a GLS csomagpontok rendszerben. Amennyiben nem tart igényt a kiszállításra, a terméket az üzletünkben is átveheti. Ebben az esetben kérjük, jelezze a megrendelésnél, hogy nem kér kiszállítást.

A fizetés utánvéttel történik, a szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendeléshez, így szerepel a számlán is, tehát Önnek csak a számlán szereplő végösszeget kell kifizetnie.

A szállítási idő átlagosan 3 - 5 munkanap. Amennyiben a megrendelt terméket csak hosszabb szállítási határidővel tudjuk szállítani, vagy esetleg elfogyott a raktárból és nem szállítható a későbbiekben sem, telefonon értesítjük Önt, ekkor természetesen a rendelés módosítása is lehetséges.

A " Rendelésre " jelzéssel kapható termékekre különleges feltételek vonatkoznak, mivel ezekből nincs készlet a raktárunkban. Ezeknek a termékeknek a beszerzése a beszállító cégektől függ, tehát a beszerzési idő elérheti a 3 hetet is. Ha ilyen jelzésű terméket szeretne vásárolni, akkor kérjük, hogy a rendelés előtt érdeklődjön erről az Elérhetőségünk oldalon látható telefonszámunkon vagy email címünkön.

Házhoz szállítás esetén - DPD futárszolgálat

( Különleges méret és súly esetén a szállítás a egyedileg történik, telefonos egyeztetés után)

Csomag tömege

Díjak

kis csomag 30 kg súlyhatárig

1 990 Ft

közepes csomag: 30 kg - 40 kg

 3490 Ft

DPD ügyfélszolgálat

Tel: +36 1 501 6200

Nyitva tartás:
H: 07.00 - 19.00
K-P: 08.00 - 18.00

email: dpd@dpd.hu

Házhoz szállítás esetén - GLS futárszolgálat

( Különleges méret és súly esetén a szállítás a egyedileg történik, telefonos egyeztetés után)

Csomag tömege

Díjak

kis csomag 30 kg súlyhatárig

1 990 Ft

közepes csomag: 30 kg - 40 kg

 3490 Ft

GLS csomagpontra történő szállítás esetén

FONTOS INFORMÁCIÓK A GLS CSOMAGPONTOK SZÁLLÍTÁSI MÓDRÓL

A GLS csomagpontok rendszere lehetőséget biztosít a vásárlónak arra, hogy a webáruházunkban megrendelt termékeket időt megtakarítva, egyszerűen átvegye Magyarország több településén, a több mint 300 csomagpont valamelyikén. Többek között Relay és Inmedio hírlapboltokban; Playersroom, Playmax és Sportfactory üzletekben; CO-OP Star boltokban; OMV, Avanti és egyes MOL benzinkutaknál.

A vásárló a megrendelési folyamat során a szállítási mód kiválasztásánál tudja rögzíteni a kívánt átvételi pontot: a legördülő menüből először a települést, majd mellette jobbra az üzletet kell megjelölni. A várható szállítási idő átlagosan 3 – 5 munkanap. Amennyiben a megrendelt terméket csak hosszabb szállítási határidővel tudjuk szállítani, vagy esetleg elfogyott a raktárból, és nem szállítható a későbbiekben sem, akkor telefonon értesítjük a vásárlót, ekkor a rendelés módosítása is lehetséges.

A GLS Pontok szállítási mód feltételei

A GLS Pontok szolgáltatás kisebb súlyú, méretű és értékű csomagok szállítását teszi lehetővé, tehát kérjük, hogy vegye figyelembe a következő korlátozásokat, amikor a megrendelés folyamán szállítási módot választ. A webáruházunkban megrendelt termékeket csak akkor tudjuk GLS csomagpontokra szállítani, ha a csomag megfelel az alábbi feltételek mindegyikének:

  • a csomag összsúlya maximum 20 kg lehet
  • a csomag mérete maximum 60 cm x 60 cm x 60 cm lehet
  • a csomag összértéke maximum 190 500 forint lehet ( bruttó érték, adókkal együtt )

A GLS csomag pontok szállítási mód díjai

  • A GLS csomag pontra történő szállítás díja 1 990 forint bruttó

A csomag átvétele és fizetés

A vásárló emailben vagy sms-ben kap értesítést a csomag GLS csomag pontra érkezéséről. A csomag átvételére a csomag GLS csomag pontra történő kiszállításától számított 7 munkanapon belül van lehetősége a vásárlónak vagy a képviselőjének, miután a csomag átvételére jogosultként igazolja magát. Ehhez szükséges a megrendelő pontos neve, a rendelés azonosítója ( ez megtalálható a megrendelésről kapott visszaigazoló emailben ), továbbá egy azonosító okmány ( személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél ).

A csomag átvevője a csomag átvételéről egy átvételt igazoló elismervényt kap, amin szerepel az átvevő neve, valamint az azonosító okmány típusa és száma. A webáruházunk által kiállított számla a csomagban található meg.

A GLS csomag pontokra történő szállítás esetén a vásárlónak lehetősége van utánvétes fizetésre is. Ez történhet készpénzben ( az összes csomagponton ), vagy pedig bankkártyával ( a csomagpontok kb. 80 %-a esetén, erről az opcióról a kiválasztott átvételi helyen érdeklődhet ).

Telefonos elérhetőség

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el

Telefon: +36 1 802 0265
Mobil: +36 20 890-0660

A közvetlen telefonszámok hétfőtől péntekig az alábbi időpontokban érhetők el:

Ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

Amennyiben kérdése van a webáruházzal, termékekkel, áruátvétellel vagy fizetéssel kapcsolatban, írjon a Vevőszolgálatunknak, vagy hívjon minket az alábbi telefonon: 

ElectroCold Kft.
1173 Budapest Pesti út 237.
Home Center, A épület 4-es üzlet

Tel.: +36 (30) 496 23 30